יאיר גרבוז אני ציירים / המצפון שלי לא יכול להיות שקט - העוקץ - אם היו נותנים זריקת אמת לביבי, אשתו ולי והיו שואלים אותנו מה דעתנו על מירי רגב היה יוצא קודם כל אני שמח שאין אחד כזה בשמאל.

יאיר גרבוז אני ציירים / המצפון שלי לא יכול להיות שקט - העוקץ - אם היו נותנים זריקת אמת לביבי, אשתו ולי והיו שואלים אותנו מה דעתנו על מירי רגב היה יוצא קודם כל אני שמח שאין אחד כזה בשמאל.. נולד בגבעתיים, היה חבר קיבוץ כפר החורש. שנית, אני לא יודע אם ביבי גאון. האמן יאיר גרבוז עדיין בטראומה מהלינץ' שחווה אחרי נאום הקומץ לפני ארבע שנים • עכשיו הוא מציג עבודות בזומו, מוזיאון נייד לאמנות העיתונאי ואיש הטלוויזיה הוותיק ירון לונדון מבכה את שפת הדיבור העכשווית, מתייחס להתקפה על יאיר גרבוז ומברך על כך שלא התקלקל במרוצת השנים ■ ראיון לרגל צאת ספרו האוטוביוגרפי, לו הייתי פיראט. האנשים האלו (אנשי המועצה האזורית שומרון א.ר כזכור, לאחר אמירה המקוממת של גרבוז הגיעה חברת הכנסת מירי רגב לקברו של התנא רבי שמעון בר יוחאי במירון והתייחסה לאמירה של האמן השמאלני יאיר גרבוז כנגד. על יצירתו זכה בשנת 2004 בפרס א.מ.ת.

איך אדם עם יכולות חשיבה יכול להיות מוקף במשרתים עם רמה כל כך נמוכה? אני ציירים פרס רפפורט לאמן ישראלי בכיר, 2015. יאיר גרבוז מראיין את יאיר גרבוז. לכתוב עליו בלי להזכיר זאת יהיה כמו לכתוב על חנות חרסינה בלי להזכיר את. 'אני ציירים' של יאיר גרבוז שהשנינות שלו מדהימה, 'בתי הכלא של הדמיון' של פיראנזי/שיוטה, ו'להזהיב את החבצלת' כפתורים וקישוטים אחרים בגלריה לעיצוב.

עירום אמנותי - Xnet
עירום אמנותי - Xnet from images1.ynet.co.il
יאיר גרבוז סוף סוף מוציא את הראש מהבונקר ומדבר. גרבוז תויג כילד הרע — גם משום שהשיחות הוקלטו ממש אחרי נאום הקמיעות הייתי בדיכאון מציור, הוא מתוודה. שנית, אני לא יודע אם ביבי גאון. ״אני ציירים״, תערוכת היחיד השלישית של יאיר גרבוז במוזיאון תל אביב, תיפתח ביום שלישי 29.11 לרגל זכייתו בפרס רפפורט לאמן ישראלי בכיר. גרבוז ראה את עצמו הופך למטרה ושתק. התערוכה מציגה את ציוריו של גרבוז מחמש השנים האחרונות, וניתן לראות בה את הווירטואוזיות של האמן, המתגלה כאן כמופע תיאטרלי קומי מלא בהומור. מילותיו באותו נאום עוררו יצרים עזים שיצאו מכלל שליטה. גרבוז של שנת 1996 הוא, לא המיזנטרופ של נאום הקמעות, הוא עדיין אדם שמח ואוהב אדם באשר הוא אדם (ופרנקופיל כמובן).

'הוא תמיד דורך על גוויות'.

כל טענותיי היו מופנות לשלטון, ורק השלטון יכול להיעלב ממני. ״אני ציירים״, תערוכת היחיד השלישית של יאיר גרבוז במוזיאון תל אביב, תיפתח ביום שלישי 29.11 לרגל זכייתו בפרס רפפורט לאמן ישראלי בכיר. על הנאום ההוא, מה שקרה אחריו, החברה הישראלית שנה עברה מאז נאום מנשקי הקמעות של יאיר גרבוז והכל השתנה. 14:20בית הסופרים על שם עמוס עוז נחנך הערב בעיר העתיקה של באר שבע. האנשים האלו (אנשי המועצה האזורית שומרון א.ר כזכור, לאחר אמירה המקוממת של גרבוז הגיעה חברת הכנסת מירי רגב לקברו של התנא רבי שמעון בר יוחאי במירון והתייחסה לאמירה של האמן השמאלני יאיר גרבוז כנגד. תערוכת היחיד הראשונה שלו הייתה בשנת 1967, ומאז הציג עשרות תערוכות במוזיאונים ובגלריות בארץ ובעולם. בבתערוכה מוצגות עבודותיו מחמש השנים האחרונות וזהו שיא 'גרבוזי' של מעשי המחווה, ההעתקה או ההתחפשות לציירים אחרים. יאיר גרבוז מראיין את יאיר גרבוז. 'אני ציירים' של יאיר גרבוז שהשנינות שלו מדהימה, 'בתי הכלא של הדמיון' של פיראנזי/שיוטה, ו'להזהיב את החבצלת' כפתורים וקישוטים אחרים בגלריה לעיצוב. נולד בגבעתיים, היה חבר קיבוץ כפר החורש. אני מרגיש שבכל פעם שאני מברר לעצמי את מהלכיי המקצועיים לאורך שנים אני מכין ותורם משהו לציור הבא. שנית, אני לא יודע אם ביבי גאון. על הנאום שלי אני רוצה להגיד משפט אחד:

התערוכה מציגה את ציוריו של גרבוז מחמש השנים האחרונות, וניתן לראות בה את הווירטואוזיות של האמן, המתגלה כאן כמופע תיאטרלי קומי מלא בהומור. בבתערוכה מוצגות עבודותיו מחמש השנים האחרונות וזהו שיא 'גרבוזי' של מעשי המחווה, ההעתקה או ההתחפשות לציירים אחרים. לכתוב על קטלוג של יאיר גרבוז בלי לציין לפחות שיש לו פה, אם לא גדול, אז בוודאי מהיר, ותלוי בנמען מצחיק או מעצבן, מוזר או חכם. תהיו אופוזיציה לנו, אל תהיו אופוזיציה למדינת ישראל. 'הוא תמיד דורך על גוויות'.

יאיר גרבוז: "הייתי חוזר על @@@נאום הקמעות@@@, גם ימנים ...
יאיר גרבוז: "הייתי חוזר על @@@נאום הקמעות@@@, גם ימנים ... from images.maariv.co.il
תערוכה זו חושפת גוף עבודות שיצר יאיר גרבוז בשנתיים האחרונות, בתקופת זמן אינטנסיבית ורגשית מאז הנאום שנשא בעצרת הבחירות של תנועות השמאל בכיכר רבין בחורף 2015. שנית, אני לא יודע אם ביבי גאון. אני מרגיש שבכל פעם שאני מברר לעצמי את מהלכיי המקצועיים לאורך שנים אני מכין ותורם משהו לציור הבא. מילותיו באותו נאום עוררו יצרים עזים שיצאו מכלל שליטה. הגלריה החדשה, סדנאות האמנים באצטדיון טדי, ירושלים שישי, 23.11.18, בשעה 11:00. תוקפים את יאיר גרבוז בצדק, אני חושב שדבריו חמורים יותר מהדברים שאמר אחי, אומר מיקי גולדנברג, אחיו של דודו טופז, בתגובה להשוואה שנערכה בין נאום הקומץ של גרבוז לנאום הצ'חצ'חים של טופז. Upload, livestream, and create your own. תערוכת היחיד של יאיר גרבוז, אני ציירים, מוצגת במוזיאון תל אביב לאמנות בעקבות זכייתו בפרס רפפורט לאמן ישראלי בכיר.

אני מרגיש שבכל פעם שאני מברר לעצמי את מהלכיי המקצועיים לאורך שנים אני מכין ותורם משהו לציור הבא.

Upload, livestream, and create your own. יאיר גרבוז מציג תערוכה חדשה: יאיר גרבוז מראיין את יאיר גרבוז. התערוכה מציגה את ציוריו של גרבוז מחמש השנים האחרונות, וניתן לראות בה את הווירטואוזיות של האמן, המתגלה כאן כמופע תיאטרלי קומי מלא בהומור. ''הרזון של קים שובר את הלב''. אני מרגיש שבכל פעם שאני מברר לעצמי את מהלכיי המקצועיים לאורך שנים אני מכין ותורם משהו לציור הבא. ההומור של הציורים הוא כפול: אני לא יכול לטהר לעצמי הוא כותב באחת העבודות, ומבטא בכך אולי את חוסר האונים להבהיר שוב את כוונותיו. תהיו אופוזיציה לנו, אל תהיו אופוזיציה למדינת ישראל. מפגש עם האמן יאיר גרבוז בתערוכה אני ציירים פרס רפפורט לאמן ישראלי בכיר, 2015 מוזיאון תל אביב לאמנות 8.12.16 תיעוד ההרצאה נעשה ביוזמת הספרייה לאמנות עש מאיר אריסון במוזיאון תל אביב לאמנות הפקת וידאו: גרבוז תויג כילד הרע — גם משום שהשיחות הוקלטו ממש אחרי נאום הקמיעות הייתי בדיכאון מציור, הוא מתוודה. אני לא אדם מאמין, אבל לו הייתי אדם מאמין הייתי הרבה יותר מודאג מהכיוון האלילי שהיהדות הולכת אליו. אני עוזב אותי עם ציירים אחרים.

איך אדם עם יכולות חשיבה יכול להיות מוקף במשרתים עם רמה כל כך נמוכה? תוקפים את יאיר גרבוז בצדק, אני חושב שדבריו חמורים יותר מהדברים שאמר אחי, אומר מיקי גולדנברג, אחיו של דודו טופז, בתגובה להשוואה שנערכה בין נאום הקומץ של גרבוז לנאום הצ'חצ'חים של טופז. תערוכת היחיד הראשונה שלו הייתה בשנת 1967, ומאז הציג עשרות תערוכות במוזיאונים ובגלריות בארץ ובעולם. נולד בגבעתיים, היה חבר קיבוץ כפר החורש. על הנאום שלי אני רוצה להגיד משפט אחד:

1972 שלושה דורות - ינואר 2008 - אוסף קופפרמן
1972 שלושה דורות - ינואר 2008 - אוסף קופפרמן from kupferman-collection.co.il
גרבוז תויג כילד הרע — גם משום שהשיחות הוקלטו ממש אחרי נאום הקמיעות הייתי בדיכאון מציור, הוא מתוודה. הוריי, כמו גם מורי הציור הראשונים שלי, לימדו אותי למחוק ולטשטש. אני לא אמרתי גם מזוזות בכיכר, ככה שאין שום קשר. מזמן אני וסימון ומואיז הקטן אני זוכר קולנוע רקס ביומיות ומרחוק פעמונים של כנסיות ואיך רדפנו על גגות אחרי יונים לעוף איתן רצינו עד לעננים ובגן השעשועים על נדנדות נשבענו אמונים לכל הילדות שיחקנו סמל כשאני כך לבדי אני חוזר לסמטאות ילדותי אל נעורי שנעלמו עם השנים לחברים שלי ההם הישנים היינו ילדים וזה היה מזמן אני וסימון ומואיז הקטן. גם בתערוכה הנוכחית מתגלה הציור של גרבוז כמופע תיאטרלי קומי, לעתים גרוטסקי, ואפילו כקרקס או כקרנבל. ציירים צעירים הם עם לא מהימן (נתן זך), יאיר גרבוז בשיח אמן עם אמני תערוכות היחיד. לכתוב על קטלוג של יאיר גרבוז בלי לציין לפחות שיש לו פה, אם לא גדול, אז בוודאי מהיר, ותלוי בנמען מצחיק או מעצבן, מוזר או חכם. אני ציירים פרס רפפורט לאמן ישראלי בכיר, 2015.

יאיר גרבוז מראיין את יאיר גרבוז.

״אני ציירים״, תערוכת היחיד השלישית של יאיר גרבוז במוזיאון תל אביב, תיפתח ביום שלישי 29.11 לרגל זכייתו בפרס רפפורט לאמן ישראלי בכיר. אני לא אמרתי גם מזוזות בכיכר, ככה שאין שום קשר. Upload, livestream, and create your own. נולד בגבעתיים, היה חבר קיבוץ כפר החורש. ציירים צעירים הם עם לא מהימן (נתן זך), יאיר גרבוז בשיח אמן עם אמני תערוכות היחיד. X גרבוז מארח / אני ציירים. אני לא יכול לטהר לעצמי הוא כותב באחת העבודות, ומבטא בכך אולי את חוסר האונים להבהיר שוב את כוונותיו. התערוכה מציגה את ציוריו של גרבוז מחמש השנים האחרונות, וניתן לראות בה את הווירטואוזיות של האמן, המתגלה כאן כמופע תיאטרלי קומי מלא בהומור. למד ציור אצל רפי לביא ובמכון אבני. מצד אחד אוכל לחזור הביתה לארצי אחרי שנים רבות ולהיות עם המשפחה שחסרה לי בעונה שעברה, ומצד שני אני עצוב בגלל שאני עוזב מועדון ואוהדים שהפגינו כלפיי אהבה שלא אשכח כל חיי. 'אני ציירים' של יאיר גרבוז שהשנינות שלו מדהימה, 'בתי הכלא של הדמיון' של פיראנזי/שיוטה, ו'להזהיב את החבצלת' כפתורים וקישוטים אחרים בגלריה לעיצוב. על הציור ועל הוראת האמנות ועל הכתיבה ועל הסאטירה ועל הזהות הישראלית והיהודית ועל המעורבות ועל הפריפריה ועל להיות יוצר בארץ ישראל. אני מנסה להרכיב גוף עבודות שעוסק באמנות וחיים, הוא מספר, מין מעבדה כזו שבאמצעותה אני חוקר איך תחומים שונים אחר כך התחיל תהליך אפיון הדמויות:

לכתוב על קטלוג של יאיר גרבוז בלי לציין לפחות שיש לו פה, אם לא גדול, אז בוודאי מהיר, ותלוי בנמען מצחיק או מעצבן, מוזר או חכם יאיר גרבוז. ''הרזון של קים שובר את הלב''.

Posting Komentar

0 Komentar